Про стан роботи зі зверненнями

громадян у ІІІ кварталі 2015 року

 

 

Звернення громадян, які надійшли до Головного управління статистики в Одеській області (далі – Головне управління статистики) у ІІІ кварталі 2015 року, розглянуті у відповідності до визначених законодавством термінів.

Питання, що порушуються у зверненнях громадян, своєчасно аналізуються та розглядаються на оперативних нарадах, засіданнях колегії Головного управління статистики, обговорюються визначені помилки та зауваження стосовно діловодства, якості та своєчасності  надання інформації із зазначеного питання.

Підсумкову інформацію про роботу зі зверненнями громадян  за ІІ  квартал 2015 року заслухано  на засіданні колегії  Головного  управління  статистики  31 липня 2015 року.

Щоквартально зведена інформація про зазначений напрямок роботи надається до відділу роботи зі зверненнями громадян апарату Одеської обласної державної адміністрації.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади” щомісячно працює телефонна “гаряча лінія” для громадян (у звітному періоді звернулось 4 особи, яким були надані консультації).

У ІІІ кварталі 2015 року в цілому до Головного управління статистики надійшло 27 звернень, було порушено 27 питань

Робота зі зверненнями громадян постійно контролюється керівництвом Головного управління статистики.